- Новак

Повратни информации
(1) Почитувани клиенти, ние го цениме вашиот бизнис, ако сте задоволни со нашата објекти и услуги, ве молиме да ни остават позитивен фидбек.
(2) Ако најдете било какви проблеми со нашите предмети, ве молиме да бидат слободни да контакт со нашата служба за корисници тимови во рок од 7 дена по приемот на објектот. По-продажба на Услуги
(1) Кога ќе го прими пратката, ве молиме да се отвори и да ги проверите пред да потпишете. Но, ако имате многу строги барања за бои, ве молиме да се разгледа внимателно пред да се направи нарачка.
(3) За Пакет
Сите пакување слики на веб страната е само за референца, ние не може да вети дека пакувањето дизајн е секогаш иста, ако тоа е променето, ние ќе се обидеме потрудиме да ги промените пакување слики во прв пат.
(2) Ако имате било какви прашања, ве молиме контактирајте со нас, прво, едноставно оставајќи негативна или неутрална повратни информации не може да го реши проблемот, ние ќе се обидеме потрудиме да го реши проблемот и да се направи сте задоволни.
(3) Сите се врати ставки не смеат да се користат или покажува никакви знаци на намерна штета и треба да биде во оригинална амбалажа.